Hej jag heter Agnes och gillar att prata om mig själv

Hej. Vet ni vad? Nu jävlar, nu ska jag börja blogga igen. Tror jag iallafall.
Att blogga är som en drog. När man väl börjar kan man inte sluta. Jag slutade blogga för en halv evighet sedan men fortfarande när någonting har hänt mig eller jag hittar finaste bilden eller köpt något otroligt bra så blir min första tanke: Oj, det här ska jag skriva om på bloggen! Men sen kommer jag på att jag inte bloggar. Det låter nästan lite tragiskt men det är det inte. Man blir lite trött på bloggandet ibland. Ganska ofta för att vara ärlig.
Men nu försöker jag igen!
Adjö Herr muffin

Kommentarer
Postat av: Li

Nu har jag lagt till dig också (=

2010-01-24 @ 19:43:47
URL: http://takemyplace.blogg.se/
Postat av: iljas

wooooooooooooooooooooooooooooooooooow bra jobbat! ta i för fan!

2010-01-26 @ 20:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0