Jag är frän

Iljas har en pojkv... jag menar flickvän, såklart(heeh..), och jag verkligen inte alls lite bitter och sarkastisk för det. Nejdå. Men det märket ni väl själva.
Hon heter Ella och är inte alls som jag trodde(fritt att komma med egna tolkningar!). Hon har gröna Converse och sjunger typ nästan bäst(iallafall i skolan) och det är ett plus i kanten.
Snart ska jag på träning så jag måste byta om. Jag känner mig lite smått mobbad i laget för alla har likadana kläder förutom jag. En hemlig önskan jag haft hela mitt liv är att ha en träningsdräkt som matchar(öhh.... fotbollsmatchAR) restan av laget. Det är en knäpp dröm och egentligen ganska lätt att uppfylla, typ bara att fråga. Fast jag vill ju inte verka desperat efter att passa in.
PS. Det är synd om Erik Grönwall(jag dömer er inte om ni glömt vem det är) för han fick ställa in tre konserter för ingen ville komma. DS

Kommentarer
Postat av: Lillebil

Agnes, jag har samma dröm.

Och stackars Erik Grönwall men jag har gjort mitt (med Erik-Grönwall-välgörenhet), jag frågade om hans autograf fast jag egentligen inte ville ha den. Så snällt! Hehe..

2010-04-21 @ 21:56:57
URL: http://lillebils.blogg.se/
Postat av: Iljas

vadå inte alls som du trodde? :P

2010-04-21 @ 23:08:37
Postat av: Agnes

Lillebil: Men gud så bra att jag inte är ensam om det! och du skall veta, gud kommer belöna dig i himlen för din goda gärning. Jag lovar nästan det <3



Iljas: det vet du nog själv :P <3

2010-04-22 @ 13:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0