Fröken Agnes med känsla för pappas MAC

Hej. Jag älskar det att pappa nu har köpt sig en Mac. MackBook Pro. That's c00l. That's really c00l. Jag är kär i den. Tangenterna LYSER. Man kan skriva med den i mörker. Jag kommer så göra det. Varje natt. Alla läxor. Allt ska skrivas med lysande tangenter. 
Jag vill skriva en bok. Jag vill skriva snabbt. På datorn. Frågan är bara vad jag ska skriva... Jag vill skriva något bra. Som man vill läsa. Något som inte bara blir grått, kort och deprimerande barnsligt. Det vore så synd. Så himla synd...
På gränsen till tragiskt

Men så roligt man kan ha. På gränsen till desperat. Nya fjortisminen enligt Vanja.


Kommentarer
Postat av: Carro

Feeett ballt med en dator med lysande tangenter:D

Du har också en fin blogg, älskar designen <3

xoxo (haha)

2009-09-04 @ 23:41:56
URL: http://thatssme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0