Fröken Agnes med känsla för mindre dator

Hääj! Jag sitter faktiskt inte lika mycket vid den fasansfullamenendåsåunderbarauppfiningen, även kallad datoren. Okej.

Vi hade franska diag och skrattade många fina skratt. Alla visste plötsligt vad de skulle säga. Förutom Axel som inte fattade någonting, men det blev också bra. Tove hoppade över mig igen. Det känns inte riktigt bra.

Sen när jag skulle åka hem kom det fram en lite halvskum kille, eller, kille kanske äe fel ord. Medelåldersman som sa att jag var jäkligt söt. Det kändes tyvärr inte heller särskilt bra. indeed.
Jag och Alice och Hilda var på Åhlens och kollade på parfymer. Jag köpte en. Faktiskt. Men den var mycket mindre än men trodde... 400 kronor. Skandal. Rena rånet.

1 560 000 människor mår nu dåligt eller är sjukskrivna på grund av ditt beteende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0