Fröken Agnes med känsla för helg

Hej. Jag har varit på landet nu i helgen och inte haft dator. Kan ni tänka er det? Knappast...
I lördags var en ganska fin dag. På eftermiddagen gjorde jag och Harry lerfigurer av blålera. Jag kom på den briljanta idén att Harry skulle göra bajskorvar. Detta uppskattades något ofantligt och skrattades sedan åt under resten av kvällen. Jag gjorde en fin skål. Jättefin. Kan man kalla en lite ful och sne skål som konst? Tveksamt.
Sedan satt han och Paul och såg på finska barnprogram. Så mycket barnen lär sig nu för tiden.
Jag tog massa bilder. Faktiskt.
Tycker ni att denna skål kan räknas som konst eller återspeglar den bara ens liv fast i lerig version?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0