Fröken Agnes med känsla för bullbak

Hejheeeeeeej! Nu har jag inte skrivit på flera år. Igår var jag och Vanja hos Greta och bakade bullar. Greta greta greta, var har du varit hela mitt liv? Nu är hon min vän och vi skrattade mycket. Vanja är också min vän men det visste ni redan... Gretshen bor i Vällingby på ett ställe där de dricker tredje mest i Sverige. Mysigt. Jag gillar Vällingby och Gretasplace.
Min käre lillebror sitter här bredvid mig med sin lilla gulliga tjejkompis. Felicia heter hon och jag gillar henne skarpt. Henne får Paul gärna gifta sig med i framtiden. Om några år. Hon, alltså Felicia, bor med sina sex brorsor, mamma och styvpappa. Detta har nog gjort henne ganska tuff och
FUCK jag måste skriva på skolwebben om elevensval!!!!!!!!!!!!!! JUSTE
och hon är van att vara med killar. C00ling. Hon trodde att jag hade lösnaglar. Det är andra gången hon frågar det. WOHO. Jag tar det som en komplimang.
Nehe. Jag skulle inte skriva på skolwebben. Jaha. Där ser man. Nu rasade plötsligt min värld sammman i hat och ilska. Pure hate. Fast jag ville inte skriva.
Nu blev det ett långt inlägg! Där ser man, varsågod Iljas.

Kommentarer
Postat av: iljas

Woho tack! x)

2009-09-14 @ 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0