Vad gör man inte för konsten?

Hello, jag har typ TUUUUUUSEEEEN saker jag måste köpa!?? eller... kanske inte måste.. men VILL iaf :D. idag var jag hos moa, det var skitskoj! :] vi såg twilight(!), typ pratade om massa saker utomhus och åt köttbullar på hennes balkong. :D hehe. jag tänkte göra om bloggen lite, hade tänkt mig den där "oh god i'm so bloody blonde sometimes" som bakgrund typ, hehe, men jag gillar den. seriöst. men aja jag ska fixa lite med det nu så, hejdå puss o kram alla!! <3

 

väskan/påsen jag köpte igår :D

 

jag idag :]

 

 

MOI!!! :D

 


Kommentarer
Postat av: Moa

var köpte du den där väskan? :D den var skitsnygg! sa det förut med menmen.. haha :)<3

2009-05-27 @ 10:59:41
Postat av: Agyness

hehe tack, den är från Monki, såklart :P :D <3

2009-05-27 @ 18:12:56
URL: http://tarzzans.blogg.se/
Postat av: moa

anade nästan det på mönstret :D <3

2009-05-31 @ 11:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0