Today is a good day

hejsan hoppsan lillebror. hej, jag heter agnes och jag var född sån. faktiskt. vet ni vad jag gjorde idag? först FRANSKA I TVÅ TIMMAR, sömnfaktor 1000.... sen... bam bam baam... MATTE i EN TIMME. jag gillar matte, faktiskt. det är det inte många osm gör. efter det var det LUNCH, oh my. efter lunchen var det mentorsamtal, och sen var jag med nike, sofia och felix i 4 timmar. det var skitkul, vi pluggde(hehe, vääldigt mkt), sen typ var vi i en park o gungade i en sån där stooor gunga. jag har glömt min mobil i skolan så jag har inga bilder , :S hehe. smartii. aja, sen typ bara låg vi i gräset o snackade. sköönt, det var precis lagom varmt. teehee, jag älskar nigahiga!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=9onvD6CkCvc 

jag nynnade på emo sången hela dagen typ. "cus we have some fresh cookies, COOKIES!!! 

hejdå och ha en trevlig forsättning. vi hörs i morgon!!! (ps. du vet väl att du kan PRENUMERERA PÅ MIN BLOGG!!!!! så GöR DET!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0