Sommar och sol

hej, idag var det soooooolsken. i <3 solsken. jag var med alice e(!). vi var faktiskt på.... ERIKSTALSBADET och vi badade.... UTOMHUS!!! det var faktiskt ganska kallt :S(alice hälsar att hon INTE tyckte att det var kallt)  men vi badade i typ en timme, kanske inte så länge men aja. nu sitter hon bredvid mig o vi kollar på robinson. och vet ni vad? sen börjar en SKITBRA FILM!!! typ the royal p...blabla.  nåt konstigt. men den är såå bra. jag messar lite med iljas. jaja godntt allesammans, jag ska sova nu.., nä ja skoja baraa. men om några timmar kanske, hehe. hejdå!!! <3 puss o kram alskar er alla... inte... NÄ JAG SKOJA IGEN!!!

Kommentarer
Postat av: hilda

the royal tenenbaums? ;)

2009-05-31 @ 19:19:39
Postat av: Agyness

oh yeah, precis,den är sjukt bra och deprimerande

2009-06-15 @ 12:32:07
URL: http://tarzzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0