HUMLEGÅRDEN

Hejsan allesammans! idag var jag i humlegården med typ.... många.... orkar inte räkna upp alla hehe :P Tova hade födelsedags picknik med några från hennnes förra klass o några från vår klass. de från hennes förra klass var skitschyssta!! de är typ rika o bor på östermalm o sånt. men jag gillade verkligen dom!! :D plus att jag får lite feler kompisar på facebook nu oxå(!). har 134 vänner nu tror jag... 
idag är det ju som sagt mors dag, och min mamma tror säkert att jag har glömt bort det, men det HAR JAG ICKE. icke sa nicke. för i mitt rum står det nu enkasse från urban outfitters med en stort M i som man kan hänga upp på väggen typ. HA.
vet ni vad jag hittade igår?? en britney spears affish (hjälp stavning?) som jag tog. hehe den sitter i mitt rum nu :D underbart
.
 PUSS O KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0