Hejsan hoppsan lillebror!

HEJHEJ ALLESAMMANS! vad har ni gjort idag då?? jag har varit i, gissa vad, SKOOOLAN (förvånad? :P) jag har haft svenska och idrott idag, BARA, FATTA bara TVÅÅ lektioner. det är ganska sjukt...  och vi brukar i vanliga fall inte ha idrott heller!!?? EN LEKTION!!!!! gr8. i like it.
jag är arg på dig iljas, bara så du vetom du läser detta. du vet varför. 
aja, nu ser jag på världshistoriens BÄSTA PROGRAM!!! PROJEKT RUNWAY, fatta vad bra det är!!! :O omg. jag dööör, jag har sett ALLA avsnitt denna säsong.  förra säsongens vinnare var såå bra, jag gillade honom verkligen, han snackade så mkt och roligt. han sa "fräsigt" till ALLT. det var skiiitakul. 
jag har lite int i huvudet nu så jag stänger ner min data nu!!!
HEJDÅ <3 PUSS O KRAM ALLA

orkar inte lägga upp bilder idag :/ ledsen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0