BÖRJA BLOGGA IGEN!!!!!!!

NU HAR JAG TAGIT DET VIKTIGA BESLUTET!!! jag ska börja blogga igen!!!!! f1 ql, hoppas jag får många läsare :D njaa... det kommer jag nog inte, hehe, men hoppas kan man ju alltid!
vet ni en sak? igår räknade jag mina småpengar hos mamma. det blev 471 kornor om jag inte minns fel :D jag är ganska nöjd :] tror jag ska köpa en ipod nano snart, kanske nu i helgen. blå eller rosa. vad tycker ni?
iDAG var jag med Clara, käravän Clara, och vi gick o fikade o gick lite på stan. jag köpte en väska/påse från monki som är SKITSÖT!! jag älskar den :)och så köpte jag tre nyckelgrejsimojser oxå från monki, dom är OXÅ SKITSÖTA!! jag lägger in bild i morgon :D
idag var jag blåoch lila klädd, hoppas det var snyggt :S i morgon ska jag vara med HILDUR OCH SMILEY!!!!!!!!!!!!!! skojskojskojskoj. hahahaha klara var sjuk för några dagar sen, halsfluss :(, så hon var hemma från skolan. men iljas hälsade på och två dagar senare låg han hemma med feber o mådde piss. f1 synd. hahah. hehe, jag skrattar åt det men det är faktiskt ganska komiskt :#.
i sommar ska jag kanske sommarjobba på liljevalks där pappa gör en utställning om ikea, skoj.
JAG ÄLSKAR TISDAGAR!!!!!!!! vet ni vaaarför?, lyssna på detta:

15.00 HOUSE!!
20.00 HOUSE!!
21.00 HOUSE!!

FATTTA hur lycklig jag äär!!! vet ni vad jag oxå gjorde idag?? HÄLSADE PÅ MIN LILLA KUSIN SOM FÖDDES I MÅNDAGS. hon ärväldigt liten o inte så söt än, och hon har inget namn, men det var kul att se henne. det var f1 hemskt på sjukhuset där min mostervar. när hon hade fött fick hon medicin som hon tydligen inte tålde och on fick en liten, men ändå, HJÄRTINFARKT!!! USCH!! D: vad hemskt! hon låg på hjärtintensiven o kom hem i går tror jag :(

JAJA nu ska jag gååååååååååå cya POPUSOSSOS OCOCHOH KOKRORAMOM (jag ÄGER på rövarspråket!!!) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in bilder då är de roligare att läsa. för du är ju så söt! /josef

2009-05-21 @ 20:24:18
Postat av: Clara

Va bra att du bloggar igen! Jag kmr att följa din blogg(nästan)varje dag :P kramkram

2009-05-23 @ 17:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0