vanjo banjo o nikew vid bordet i klassrummet

hej allihopa! nu gjorde jag en lillebil hälsning :P.  nu har vi bytt plater i klassrummet. jag sitter mellan vanja o nike. haha, jag kommer aldrig få en tyst stund xD jag är lat idag så jag orkar inte skriva så mkt som jag brukar. kanske inte skriver mer än det här. tror jag faktiskt det. eller jag skriver lite till :)
på syslöjden stickar typ alla så jag , alice eå, nermin o carro m f vid stora bordet o snackade. carro måste fått typ askonstig bild av hur vi är för vi var typ jätte konstig o perversa o så. hahah, stackare... och alice var ironisk hela tiden när hon snackade så vi kollade hur lång tid hon kunde prata utan att vara det.. inte så lång tid.. höhö, jag håller på att virka en mössa till min brorsa harry som är två är. eller två o ett halvt om man ska vara mer noga xD. den är vit oså ska jag typ brodera ett stort H på den i lite olika fäger. kulkul. aja nu ska jag lata.

adjö kära vänner xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0