usch mådde inte bra idag

var sjuk idag igen. jag är lite skum för jag typ "känner" när jag ska bli sjuk o då är jag hmma. sen blir jag typ sjuk under dagen o bara sover massa o sen blir jag frisk om senast några dagar. jaja nu mår jag lite bättre. kunde inte skriva tidigare idag. typ halvsov istället. tråkigt. aja, snacka nyss med en kille på fb som känner albin o axel i min klass. han var rolig o vi snacka ganska länge. kulkul. juste jag skulle ju kanske träffa mos imorrn men det går nog inte sååå jätte bra om jag är sjuk... synd. det hade varit skoj. skojskojskoj. kulkulkul. 
asså d et där yourubeklippet med wow jocke är bara SÅÅÅ kul. haha. dör..

jooobigt min brorsa sitter i rycker i datan, han tkr att jag har haft den länge... kanske jag har oxå.. jaja ska gå då
HEJJJJJJJJJDÅÅ KRRAAAAAAAMMMMMMMMMMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0