usch i am a DATANÖRD!!

hjäääääääääälp, jag har precis erkänt mig som datanörd!! HEMSKTHEMSKT!! jag vil INTE vara det. usch... jag vågar inte ens lägga ihop o se hur många timmar det egentligen blir med tv oxå. herregud min skapare!! vad ska jag göra?? ingen aning... jag har såå grå fantasi!! iaf har jag fått dt dom senaste åren. jag vill ju inte sluta som typ total datanörd som sitter framför beroendeframmkallandemenendåunderbarauppfiningendator typ.. dygnet runt eller nåt. det vore heeeemskt!! jaag måste göra nåt. typ läsa mer, rita mer JUSTE jag ritade faktiskt lite igårkväll xD vill ni seee?? okej da. men den är inte klar o har typ asstora ögon.  ska vara med vanja, hilda, alicearna och miranda idaag!!kulkul, ska möta dom vid slussen 12 o då ska vi åka hem till hilda. tror jag iaf xD. höhö vilken koll jag har. JUSTEJUSTE jag o vanja ska på seglarläger nu i sommar x) det ska bli askul men vi kommar typ vara yngst av alla :( lite tråkigt men jaja. det är från 13 till 16. hoppas dt inte är såå mng 16åringar iaf. 
var på utvecklingsamtal igår o jag är såååå duktig på allt. på nån utvärdering om svenskan hade jag skrivit att dt var *askul* och det vill pär, min svenska och so lärare, att jag ska försätta skriva HAHA :P okejokej, dt kan jag utan problem :). nådda målen i hög grad i typ alla ämnen nästan. INTE PÅ MUSIKEN TYVÄRR!!! dt var lite konstigt...
 jaja igår var jag SÅ  sur på kvällen. vet icke vrf. jag typ bara låg tyst o tjurade. men nu är jag lite happy men orkar inte skriva mer, byebye <3<3 pöööööööööössssssss o kraaaaaaaamiiiizzzzzzmin kanske inte så braiga bild :S men den är inte klar heller xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0