snackat mer med leo :) jobbig dag i morrn:(

heej alla ldnördar. höhö det är bara jag o dom i ld som är dt men dt är typ bara iljas som läser denna underbara blogg o han e en ldnörd... tyvärr iljas. hmm... vad ska jag skriva... blöö inget intressant händer. i morgon har jag först franska i typ 1000 år, sen ska jag EGENTLIGEN sluta efter lunch men jag har SKAPANDE SKOLA. så i morgon kommer jag typ sluta halv 4 eller nåt. sen har jag dans halv fem. 
usch har massa läxor denna vecka, franska, matte, so, no och.... typ inget mer. men det var väl mkt?? jaa det var det... och jag vet nästan inte vad man ska göra på nån av läxorna.
smsade lite med leo idag ;) kulkul, vi bytte nummer med varann igår xP. 

Hejdå<3  (normalt hejdå för typ första gången!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0