mår bättre nu om ni bryr er xP

hej jag mår, som sagt, bättre nu och har inte legat i sängen hala dagen. skönt. har snackt med bella ganska mkt på msn :). har nu installerar msn på the big dator. jippi. lyssnar på coldplay. dom är faktiskt asbra!! hhöhö.. mormor har kommit nu o vi ska se på film i kväll. spirited away typ. den är så bra!!!! har sett den ganska mång gånger innan men nu var dt ett atg sen. när jag var liten o såg den blev jag ASRÄDD!!! jag tkckte typ att den var som en skräckfilm eller nåt. men den är ju faktiskt lite det... fast tecknad skräckfilm x). dom är såå fint ritade oxå!! otroligt att man kan rita så! jag vill oooooxå *avundsjuk* . bhuhu, nejdå jag ska icke gåta höhö, banja försöker få med mig på mando diao konsterten men det är bara dt att jag inte tkr att låtarna äär så jätte bra xD. haha, eller jo en är bra. en jag vet inte vad den heter... blölbölbölböblböblabalbla. vad ska jag göra nu då? ingen aning. OOooooo såg precis att min komis kom, guuud vad roligt xD :) *happy* YAY. höhö nu ska jag gå och ha roligt, byebye allesammans <3<3 älskar er fortfarande.. inte.. nej jag bara skojade... inte... nej jag skoja ba... inte.... nej ja skoja ba.. höhö jag är asjobbig men jaja HEJDÅ!!!! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0