hmm... vad i PIIP ska jag skriva nu??

ingen aning faktiskt... hmm..... dansade precis om det  intresserar er.. men dt gör det såklart inte... buhuhuhuh jag vil inte vara datanörd... OMG det är såå hemskt. sry at jag tjatar om det hela tiden men jag vill inteeeeeeee vara det!!!! jaja.. ska ju som sagt kanske dansa fler ggr i veckan. kanske kanske.... igår var jag med hilda, alice, alice, vanja och miranda. kulkul. vi bakade rolig kladdkaka som var helt smetig. fast i åt den o den var GOOODIE. höhö har börjat säga dt nu. 
HERREGUD!! när man är med vanja känner man sig typ helt osocial o att man inte har några vänner!! asså inte så att HOOON  gör det... det är bara dt att hon har så mng vänner!! man blir gaaaalen. hon bah: nu ska jag träffa isak, sen ska jag vara med hanna och vera. dom var det typ TVÅÅÅ VECKOR sen jag träffade!! gud vaar läbngesen, jaja iaf sen ska jag oxå träfa Dina som jag aldrig har träffat och dom är min komis komois typ kompis eller nåt. 

JAG BLIR GALEN!! jag vill oxå ha så mgn vänner!! jaja... vanja är rolig o social, lite överspidad ibland., men dt är ju bara bra, eller hur?? japp det tkr jag. 

HEJDÅÅÅÅÅ!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0