hej, jag är ledsen att jag inte skriver så mkt... :(

hejsan svejsan. idag har jag vrit i siiicklaaaaaaaaaa o köpte lite tyg o så. jag ska sy en kjol o typ ett rosa linne. OOOoooo jag blir fett stolt om jag lyckas få det att se okej ut!! ;P haha jag var o joggade i fredags men det gick skiiiiiiiiit. skitskitskit. haha jag typ sprang ett kort tag. sen blev jag trött o jogga hem igen. var typ ute i 8 minuter. inte bra.... aja jag ska jogga med mamma nån gång. skulle egentligen gjort det idag men vi hann inte. orkade inte heller xP. jag åt nästan ingen lunch idag så jag är lite huuuugnrig. bbllöblöblöblöblöblböblöb.  jag vill sy men jag orkar inte resa mig upp ur soooffaaaan. jag är laaat. min brorsa ser på nåt konstigt på tv. star wars fast jätte dåligt tecknat på typ cartoon network. den kanelen är heeeemsk. I HATE CARTOON NETWORK. min brorsa avgudar den... stackarn, han har blivit hjärntvättad. så det kan gå. 


hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0