ganska tråktråkig dag

heej,cidag var fett tråktråkigt. först seg franska i 2 timmar. där fick vi reda på att vi ska ha ett till prov. vi hr typ tuuusen prov nu. aaahhhhhhhhhhh.... sen skulle jag ju typ äta lunch med kajsa o alice i 9ldmen jag "glömde" det o gick o åt med mina kompisar istället. haha.. synd men dom gick med sin kompis o hade nog oxå glömt det.  aja, sen gick jag till skapande skola, NÄR JAG EGENTLIGEN SKULLE VARIT LEDIG!! jaja, jag hade inget att göra där så jag o lillebil satt där i typ 3 timmar o bara tittade på. vi fick inte gå för vi skulle typ spela ststistrollerna för dom som inte var där. FÖR DOM HADE FÅTT GÅ FÖR ATT DOM INTE HADE SÅ STORA ROLLER MEN DOM FICK VI GÖRA!! oträttvist!!! tkr jag iaf. sen danade jag med lillebil som vanligt. men vera var inte där!! :( hon har åkt till thailand.. det vill jag mää. fast hellre vill jag till new york. guuuu va kul att åka dit!!! vi ska nog göra det nästa sommar..... kanske iaf..... hoppas det iaf.... käre gode gud....
kansigtknasigt. ska tv nörda nu lite istället tror jag.
hejdå!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0