Förlåt mig

hej och förlåt att jag inte skriva lika mkt nu som förut. det händer lixom inte så mkt intressant i mitt liv just nu. eller iof gör dt det men det är privata saker som ni i min klass inte får veta :P haha, snällt då... man jaja, jag har ju varit sjuk HELA HELGEN o det var bajstråkigt. nu när jag kom till skolan igen var jag helt konstig o översocial. typ snackade hela tiden. alla blev nog pissed off på mig, plus att alla var typ retiga idag på mig. eller asså inte att dom retade sig på mig utan att dom retade mig xP. valter typ tog mina saker heeela tidan på morgone, nermin hjprde dt oxå. KUL MAN KAN HA, höhö. askul. sen lurade iljas, nermin, alfrd o felix mig att klara var ledsen o typ asarg på mig!!! jag trodde på det o blev helt förvånad för jag har inte gjort not taskigt, tror jag iaf :S, som hon kan vara arg o ledsen för. men sen när jag snckade med klara fattade jag ju att dom bara hade lurats. BÖBCSBPQWOKDOP. sry för det där. fick ett ryck.. inte men jaja jag blablablablabla jag orkar inte skriva mer utan ska tvnörda lite tror jag.

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0