Dom onda grisarna tar över vår malätna jord och bitter sanning kommer flytande

förlåt att jag inte har skrvit på typ AAAASSSSSSSSSSSLÄNGEEEEEEEE, typ inte på TRE HELA DAGAR!! omg. 
hähä, idag spelade jag o , lillebil, alice, alice, miranda,tova o hanna bowling. jag var ASBRA... not.. blev liiiite sur o var otroligt klumpig. råka slå till mig själv med ett bowlingklot så nu har jag ett blåmärke på knäet. smartsmart. tog typ massa bilder men orkar och kan inte ladda upp dom. min som där sladd är hos mamma. jgrjitqtfhnieqjr, jroqjroieq, OMFG, jag testade om jag kunde skriva jag heter agnes utan att titta OCH DET KUNDE JAG!! haha, jag heter agnes. hihihihihihihihihhähähähähhöhöhöhöhahahahahhohohohoåhåhåhhhuhuhuhuhehehehehheeh

AJA bbyebye alla tantstrumpbyxor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0