Blalbabla, ännu en tråkigrubrik från mig

hej iegn alla underbaara bloggläsare... vilket är 0. menmen iljas läser den iaf. inte för att jag förstår varför men aja, det är hans problem. JUSTE han är asjobbig o har börjat med värsta konstiga saken. han drar alla tjejr i bh bandet o släpper sen. det tkr han är skiiitakul. men inte klara o jag, haha. det är sååå synd om os som blir misshandlade av ilas. aja, jag har ju faktiskt slagit till honom några gånger :P. 
NOO imorgon är det skapande skola o jag ska vara med alice o  kajsa IGEEEEEN, blööööööö. tråktråkigt. får sitta o smsnörda eller nåt. fan min mobilräkning blev mkt högre än vad den brukar, inte bra. jag har smsat så mkt den här månaden. ni vet väl att jag åker till alperna snart? vet inte om jag har nät där så då får ni klara mer utan mig I EN HEEEL VECKA!!! omg tänker ni då, hur ska vi klara oss?? då svarar jag: men chilla ba, det ornar dig, lugna puckar ba typ. ja kommer ju hem om några dagar bara, ingen big deal.

byebye allesammans<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0