blablabla

hejjsan, idag var en lite skum dag. kom av nån anledning hem till kajsa i 9an med hennes kommpis alice. skumish. dom tjuvrökte mm o sen fikda vi. JAG TJUVRÖKTE INTE OM NU TROR JDET!! det kommer jag aldrig att göra. !! USCH... men jaja, jag drack kaffe för typ första gången. eller asså jag ju smakat det o så men inte direkt druckt det. blää, det smaka skit. eller i början var det väl okej men sen typ.. jaa ni förstår. jag är typ helt tyst när jag är med kajsa o alice, haha, tråkigt för dom. nästa onsdag ska vi äta lunch ute o sen gå i affärer för att hitta saker till skapande skola. asså jag gillar typ inte ens dom o dom gillar nog inte mig. men jaja, dom är asjobbiga. snackar typ bara skit om folk o så. synd för skapande skolan kunde vara ganska kul annars. jag skulle ha valt skådis istället :( buhuu vill spola tbx tiden o kryssa i det. suck suck... är typ speedad efter kaffet, kunde knappt sticka på syslöjden. höhö. 

hejdå.. cya laaaaaaater ;* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0