Var inte rädd

Var inte rädd. Det finns ett hemligt tecken, 
Ett namn som skyddar dig nu när du går.
Din ensamhet har stränder in mot ljuset. 
Var inte rädd. I sanden finns det spår.

Du är på väg. En dag blir natten vit.
En dag och stjärnor växer ur hans famn.
Var inte rädd. Det finns en mörklagd hamn, 
du ser den inte nu, men färdas dit.

jag älskar denna dikt!!! så fin! jag vet att det inte är hela men dessa verser är bäst. 
idag hade vi VÅRAN SISTA LEKTION, FATTA!!!!!!!!!! det var ett matteprov på allt vi har lärt oss i 7an... men det gick ganska bra tror jag :D, finnemang.sen var jag hos hilda och hoppade stutsmattai typ tusen år. skitkuuuuuuuuuuuul. 
imorgon är det JOGGING och typ BARA JAG kommer JOGGA. alla andra är SLAPPISAR. slappslappslappslappslappslappslapp. 

hejdå puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0