vad att göra?

vad ska man hitta på på sommarlovet när ingen är hemma? känns som jag har gjort allt... ska nog till biblan i morgon o låna lite fler böcker. jävlar vad fort dom tar slut!! har läst 3 böcker denna vecka! och inte särskilt tunna heller... jag vet inte riktigt vad jag vill låna, typ massa ganska lätta och korta böcker. orkar itne ta mig igenom nån tjock komplicerad bok nu.
MEN JUSTE, kom ju på att jag gjort massa saker idag!!! :O
först vaknade jag(!!), sen gick jag o mamma till ringen en liten stund. typ allt är stängt... ajaj, sen åkte jag till tandläkaren och fixa min tandställning. den hade gått sönder, heheh...  sen åkte jag hem, eller nej det gjorde jag inte, jag åkte o träffade moa o vi satt typ i tengan o pratade o solade. trevligt. sen stack ajg ivåg i 10 minuter o tog spruta mot TBE eller nåt.. vårdcentralen ligger skitnära så det fick fort. sen kom jag tillbax o vi snackade lite till. sen gick vi hem till mig o sen gick hon hem. MINA SISTA SOLGLASÖGON ÄR SÖÖNDEEEER OMG FETT SYND. 
det kittlas i min arm och jag är lite öm där, så ibland råkar jag fnissa till lite när det kittlas för mkt. hehe


puss o kram//Agnes<3

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Härligt :D

Min dag har med varit bra!

Kram

2009-06-25 @ 21:00:43
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0