Tillbaka, har fan bara suttit en timma framför datan idag tror jag!! :O

tjolahopp, jag har inte suttit så mkt framför datan idag som jag brukar!!! *stooooooooooolt* jag har läst och solat istället. underbaaart. jag har ganska bruna ben nu faktiskt och väldigt brun rygg, hehe kanske lite röd... men jaja det försvinner väl. 
sitter o ser på rallybrudar nu. den går på canal+ som alla andra filmer jag ser. me<3canal+. jag ser en film varje morgon. i morse var det en som handlade väldigt mkt om robotar, orkar inte förklara. eller typ... en robot och en människa blev kompisar och förhindrade att hela människosläktet utrotades. gr8 :D haha. 

btw, jag har ett nytt namn för plaskdammen utanför mig, pöleeeen. trevligt. 
och juste vet ni vad? jenoa som är kompis med paow går i min förra skola, hehe, inte så c00lt men jaja. vad ska jag annars blogga om då?


puss o kram//Agnes<3

Kommentarer
Postat av: pilda

pagnes, jenoa är thåströms dotter. det är c00lt.

2009-06-24 @ 21:37:09
Postat av: pilda

pagnes, jenoa är thåströms dotter. det är c00lt.

2009-06-24 @ 21:37:09
Postat av: Agyness

jaa faktiskt, det är fett c00lt, och vet du? jag har hittat en jag vill bli kompis med, fast hon vet inte vem jag är... jag är läst hennes blogg och jag avgudar henne. hon är 95a. om jag ser henne ska jag gå fram till henne :)

2009-06-24 @ 22:45:00
URL: http://tarzzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0