smält hjärna

min hjärna har defenitivt smält. jag kände plötsligt att jag inte kunde nån franska så jag satte mig ner o började plugga!! haha, mitt på sommarlovet. trevligt... det gick faktiskt inte så bra. har typ  glömt bort massa viktiga saker och fuskade hela tiden, kollade i facit mm. hehe. sen orkade jag inte göra det mer så jag satte mig och började skriva. efter 4 sidor för hand blev min hand lite trött så jag slutade. ska snart börja igen. skitkul faktiskt!! förutom att man typ inte ser vad jag skriver, men och? det är ändå bara jag som ska läsa det.

skrev precis ett ganska långt, hehe, medelande till vanja på facebook. vi ska ju på kolla tillsammans. skojskojskojskoj. jag längtar. Dagen med stort D. the day. jajja, kul ska det iaf bli. men tyvärr såg det inte ut att finnas några snygga killar, synd. suck, jag överlever väl ändå xD.

puss o kram//Agnes<3

ps. jag skriver typ väldigt snabbt på datorn nu och kan photoshop ganska bra, känner mig stolt ;D hehe...


hur vet man om den smält?? xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0