SKolavslutning mm, lite stressigt :S

Hej alla, jag har varit ganska upptagen de senaste dagarne, har inte kunnat skriva :O iof  är jag sålig på att skriva även om det inte är stressigt... jaja xD. nu ska jag berätta:
Skolavslutning: jag hade på mig en vit klänning (bild i morgon, är hos hilda nu). det var väldigt sorligt med skolavslutning, jag grät, omg.  det var väldigt trevligt iaf :D
Nike: på kvällen sov jag över hos nike, vi såg the grudge 2, inte så jätte läskig faktiskt... ganska dåligt gjort oxå... sen gick vi o la oss vid typ halv 12, läste lite manga(?!) klara frågade mig oxå om jag ville följa med till långholmen på kvällen men jag kunde inte. dagen efter var jag med johanna o klara lite, haha jag dissade de andra som var på erikstalsbadet xD. jag skulle egentligen sova över hos johanna men kunde inte pga möte med kollat jag ska på i sommar.
Kollomötet: lite för långt men det ska bli kul att åka :) jag bara funderar över en liten detalj... det är typ skittrångt i båten och när man byter om är typ... alla... där... killar... oxå... hmm. knepigt. jaja.
idag: har jag varit med ofelia, köpt lösnaglar, hahah, med massa små stenar o nagellack till. sen åkte jag hem till hilda o är där fortfarande, ska sova över. det är jag hon o alice eå, the landetgang. omg. vi har typ hoppat stutsmatta o börjat göra en wannabe nigahiga. hehe :#. trevligt värre.

vet ni en ganska hemsk sak? jag testade world of worldcraft och jag är liite fast. jag spelade med emil till klockan 1 igår kväll. asså inte hemma hos honom utan vi möttes på wow. skoj.  men jag vill verkligten inte bli fast!! jag vill typ köpa kläder o smink o sånt :S


har skrivigt ganska mkt nu, hejdåå<3 puss o kram alla!!!


Kommentarer
Postat av: Clara

Jag tror inte att du kmr bli värsta wow nörden, kanske bara lite :P <3

2009-06-14 @ 16:14:50
Postat av: Agyness

haha nää tror inte jag heller... det känns inte riktigt min stil så att säga...

2009-06-15 @ 12:30:35
URL: http://tarzzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0