SHoppat kläder :)

hrjsanhoppsan. jag sitter med pappas dator nu eftersom internet av nån anledning inte funkarpå min :S jag gillar inte tangenterna på pappas dator så det kanske blir lite fel då o då. hehe. jag mår inte så bra, har tyo ont ihuvudet och är yr. solsting? xP kanske. var som sagt på stan idag,trevligt. köpte två linnen, en kjol och en top/kjol, hahah, använder den som både och. jag kan tyvärr inte ladda upp bilderna på denna dator men ni får dom i morgon :D yuippie. är ändå på ganska glatt humör för att må lite dåligt. haha, har läst 5 o en halv bok denna vecka  :O hahah. jag är en boknörd. äntligen har jag börjat läsa som en tok igen. ganska trevligt, sitter inte så mkt framför datan då. ´det går inget roligt på tv idag, fett synd.
idagfixade jag pappas nnya blogg. hahah, han fattar typ ingenting och blev överlycklig när det hade varit två besökare :) hohohihihahahhuhuheheh. jag skrattar lite till. MWAHAHOHSUOAHIAHAIpåtrpw... ojojoj, jag har defenetivt fått solsting... xD

puss o kram//AGnes<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är alltid kul att shoppa :D:D

2009-06-28 @ 01:27:37
URL: http://volyommaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0