Shoppa i daaaaaaaaaag

hejhej, ska gå på stan lite med pappa och syster siri idag :). vi ska köpa kläädeeeer :O omg. i natt smsade iljas och valter mig. HA jag vaknade inte :D yay. sen vet jaginte riktigt vrf men jag vaknade 7 på morgonen och var skitpigg. så jag smsade tillbaka. har intefått nåt svar... men sen somtur var somnade jag om igen. trevligt värre :)
jag fick faktiskt 10 besökare igår :O oh my, det är ganska bra. jag hade ju inga vid typ lunch. heh.
nån som vet hur det där med rss funkar?? jag skulle vilja ha min blogg på bloglovin men datorn verkar sakna rss. hmm... jobbigt...
jag är faktiskt redan klar!! har duschat o klätt mig mm. oh yeah.fast jag glömde allt mitt smink hos mamma,fett synd D: vad ska jag gööraaaa?? haha jag klara mig nog endag utan smink. får vi hoppas... heheh.

puss o kram//Agnes<3 

Kommentarer
Postat av: Anna såklart

säööät headre

2009-06-27 @ 14:31:01
URL: http://annaspineapple.blogg.se/
Postat av: hilda

okej, nu fattar jag inte, varför är det massa okända som kommenterar? mig känner du iaf. puss och hej. ;) <3

2009-06-27 @ 18:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0