SÅÅ VAAAARMT!!!!

omhmygod, det är såå vamt!! jag blir helt trött och konstig i värmen. idag har jag faktiskt suttit väldigt mycket framför datan :O oh no, jag får skärpa mig i morgon. men jag läste 7(!) böcker förra veckan. hahah, jag är boknörd. min brorsa och jag har gjort hrm.. lite... hrm konstiga filmer. jag tror faktiskt inte jag lägger upp dom. för ert eget bästa... hhehe. jag kan ibland bli ganska omogen med paul, iof är jag det ganska ofta, hehe, men med paul blir jag lite extra.
paul åker skatebord. jag vill oxå göra det. jag kan inte. han kan. det skulle jag faktiskt vilja kunna. det ser så c00lt ut när man hoppar o gör alla trix o sånt. fett skoj jue.
har ganka långa naglar nu!!!! :D *lycklig*

puss o kram//Agnes<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0