REAREAREA!! måste reagera! xP

Shaa! nu ska jag berätta om två saker som har hänt, båda innefattar rea, hehe. 

rea1: idag var jag på stan och eftersom alla butiker typ är rädda för att inte kunna få sina saker sålda så har dom rea!! omg fett bra jue, jag köpte ett par svarta jeans/byxor från cheep monday för 200 kronor, underbart. har slut på pengar hos mamma nu så jag kunde inte köpa mer. fan vad skumt det känns att inte ha några pengar, jag har alltid pengar... men inte nu... :S sen i juli blir det ännu mer rea!!! :O tror tyvärr att jag är på kolla då men hinner nog köpa lite :) oh yeah

rea2: jag går ju i en Litteratur och Drama inriktning, som  det så fint heter, och dit kommer svt ibland när dom söker skådespelare eller liknande. nu sökte dom folk till rea, asså programmet rea. jag anmälde mig såklart och intervjuades  av en tjej som var där. de som de blev intresserade av ska dom ringa i höst för en större intervju. skoj, hoppas hon gillade mig :S

övrigt: idag har jag mest suttit framför datan :S gick upp 8 :D haha min brorsa fyller ju år idag så vi gick upp tidigt o sjöng o åt tårta, marsipan tårta!! älskaaaaa...
han fick ett nintendo ds spel, ett "fodral" till nintendot, fotbollskydd eller nåt sånt.., fotbollstrumpor, fotbolls shorts och en ipod shuffle, omg, jag gav ipoden. jag köpte den för typ ett tag sen men har knappt använt den, som ny alltså! :D han är glad och typ springer runt med skydden o det inomhus. 


mina nya jeans jag köpt, kommer nog alltid ha en tröja över den höga midjan, väldigt sköna


omg det liknar inte mig!! :O

HEJDÅ PUSS O KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0