Nytt sätt att sitta lagom tid vid datorn

jag har kommit på en skitbra ide :O hehe, hoppas jag kan hålla mig till det oxå... nämligen som så att jag inte får ladda datorn utom på nätterna. så idag var dataorn bara halvladdat och det betyder att jag kunde sitta i 1,49 tim, trevligt. det är faktiskt inte så mkt. nu har jag bara 31 minuter kvar.
hilda har fått sims 3, *avundsjukavundsjukavundsjuk*. har inte så mkt mer att blogga om nu så jag avslutar blogginlägget här och nu. punkt slut.

puss o kram//Agnes<3


hur coolt skulle det inte vara att ha nån av dessa tapeter i rummet? haha ganska udda... www.photowall.se







den här med nyckelpigan är helt underbar tkr jag, haha

Kommentarer
Postat av: linn :)

tack så mycket för din kommentar och svar på min fråga :)

skitmysiga bilder också!

ha det bra! :D



2009-06-23 @ 09:07:03
URL: http://linnnelisabeth.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag gillade den där bilden med rör; förvandlar den tråkigaste sängkammare till spännande ...pannrum! Nej skämt åsido - jag fastnade nog också för den där med nyckelpigan.

Papsi

2009-06-29 @ 14:38:26
URL: http://tarzzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0