ny design nu, inte klar än men vad tycks om headern??

halloj, är nu klar med min header, blev såklart inte särskilt nöjd... håller oxå på att fixa till resten.  har ni sett den underbara och lärorika filmen "marie antoinette", jag såg den för ganska längesen och blev totalt blixtförälskad i den. Den visades på canal+ igår och jag satt så klart som fastklistrad framför tvn. Den är så vackert gjort, alla miljöer och sånt. hehe jag gillar ganska konstiga och vackra filmer, som "the royal tenenbaums" ÄR KÄR I DEN!!!!! den sprider ett härligt moln av depression omkring sig, helt underbart. älskar verkligen dottern som röker i smyg och har gjort det i 22 år. UNDERBARTUNDERBARTUNDERBART. Kan det bli bättre?? oh my, knappast... sen hmmm... vad gillar jag mer för filmer? måste tänka efter lite... jo juste JUNO!!! men den älskar väl alla?? :O den är bäääääst, INGEN PROTEST!!! ojojoj vad jag tar i, men vad annars? jag kan inte hålla det inom mig heeh. har sett juno 10 ggr tror jag, ganska mkt. men den blir aldrig dålig!!!!! den är MAGISK OHMYGOD. hehe herre... no shit sherlock. 
ska nog dra mig tillbaka nu och sova lite, nä skoja bha, kommer inte kunna somna än. typiskt, 

jag kunde inte somna i går och fick tyvärr lite sömnpanik, tror jag somnade vid halv 5. men grejen är att när det är så ljust ute så känns det som att solen har gått upp och då blir jag så stressad att jag bara ligger o darrar. trevligt... sen somnade jag iaf. min drömperiod är över nu. det är bara svart när jag sover. ganska skönt faktiskt, jag orkar inte drömma om att klara bli gravid eller liknande. hehe. 
visste ni föresten att när man drömmer så är det hjärnan som rensar upp allt som hänt under dagen?? ganska intressant tycker jag.

puss o kram //Agnes<3


YEAH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0