Naglarna lite sönder D: bilder oxå :D

heej! orkar inte skriva så långt idag, det blir en liten kortis med lite bilder till :) min ena tummnagel har gått sönderlite D: fett synd. jg älskar verkligen lösnaglar!! alla mina ticks försvinner och det är underbart kul att ha dom på sig ´. haha jag är skitlättroad! hehe.. idag var jag med hilda o vi skulle gå på bio men det gick inget bra så vi gick o fikade o kollade i affärer istället. ´det är rea i skitmkt affärer nu, så jag ska köpa ett par svarta byxor, tighta,  skoj
 ojdå det blev nåt knas nu kan inte ladda upp bilderna :S får göra det i morrn om det funkar då. 

hejdå puss o kram<3 //Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0