Missförstådd

hmm... hej... typ hela min släkt tror att jag är deppig och "emo". inte till kläderna, men till sättet. liiite fel. jag är bara lite tyst och tandställningen gör så att jag ser ledsen ut så fort jag inte ler. fett synd jue. 
min mascara är slut och jag måste köpa lösnagelborttagningsmedel. omg, fett långt ord :O. men grejen är att jag bara har typ 160 kronor.. hmm.... medlet eller mascaran?? svårt val, tror faktiskt att jag väljer mascaran, hahaha xD jag får köpa de andra nån annan gång.. tror jag ska köpa Niveas nano nåt. ni vet den rosa, i reklamen är det en kille som ska spela biljard och så kommer hon med sina förföriska fransar och äger hela rummet. han stirrar på henne och missar hålet. den kostar typ 130 eller nåt, om jag har tur kan jag kanske köpa medlet oxå... 
btw, wow går ut i morgon så jag får sitta hela natten idag o tokspela. skoj.
min brorsa fick vääärsta c00la grejen!! ett bärbart litet kylskåp, som har radio, ipodspelare, digitelklocka och typ massa mer saker. den är liten och lätt så man kan ta med den ut i parken. omg, fett bra ju. typ ta med cola ut o sola.

puss och kram // Agneees<3

Kommentarer
Postat av: gissavem(H)

HAHAHAHAHHAHAHAHA. vet inte vad jag skrattar åt. HAHAHHAHAHAHA. nejmen jag vet faktiskt inte.

2009-06-17 @ 22:49:37
Postat av: Agyness

hmm... vanja maybe?

2009-06-18 @ 10:38:04
URL: http://tarzzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0