Min musik, och min brorsa fyller år :D

Heeej alla! min brorsa fyller år på tisdag, 9 år!! omg, fett skoj jue. fan va kul när jag är typ...17 och han är typ... 13 eller nåt. haha skoj<3. av mig ska han få min gamla ipod, ärligt, han kommer bli överlycklig typ. jag har knappt använt den :S knasigt, men jag gillade den inte. j
jag lyssnar på ganska konstig musik, men skitkonstiga texter :S kolla här vad som finna i min spotify lista:

Lilly Allen
Adiam Dymott
Mika
Miss li
Veronica Maggio
Laleh
Broder Daniel
Lykke Li
Yelle
Britney Spears
My chemical romance
Pink

mest svenska artister faktiskt :S haha, det har jag inte tänkt på. just nu lyssnar jag mest på broder daniel och brittan tror jag.. skoj tack o hej, leverpastej<3 puss o kram alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0