Louis Vuitton väska, hur ser man om den är äkta?

hej alla! idag var jag hos pappaoch åt middag med siri, hannah, paul o harry. siri har precis kommet hem från hongkong och  hannah från new york. kul att träffa dom igen!! <3 :D av syster siri fick jag en louis vuitton väska, eller snarare portmonä kanske... :O oh my, jag tror den är äkta men är inte säker. hur kan man se det?? den har en text i sig där det står
Louis Vuitton
PARIS
Made in France

äkta måntro?? jaja, den var fin iaf, ni får bild i morgon, kan inte ladda in bilder i min data hos pappa.
nu framåt kvällen har jag varit väääldigt pratsam o typ snackat med alla men antingen svarade dom inte eller så var dom inte så prathumör. fett synd, jag höll på att explodera. jag kan bli så ibland. hehe...
jag vill ha hundratals besökare, mer om det går. i want to be rich and i want lots of money, i don't care about clever, i don't care about funny. I wanna wear clothes, clothes of diamonds. lite ur Lily allens The fear.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0