lösnaglar xD

hejsaaan allaihopa. jag har lösnaglar på mig, cooolt vaa? xD hshaha näää. men de gör så att jag inte biter på naglarna eller river upp nagelbanden. smartiiiiiiiii :D det är skit kul att sriva på datan med dom men det blir typ tuuuuuuusen fel och jag kan nästan inte smsa heller...hhaha fett synd
jag sov över hos hilda i natt med alice eå som ni vet.. hilda blev magsjuk o gick upp o spydde mitt i natten. stackars henne!! :( jag o alice mår bra, men hilda ligger nu hemma o är sjuk D: på första veckan av lovet, fett synd...

bara lite kort från mig<3 puss o kraam

ps jag gjorde dom själv!! :O

Kommentarer
Postat av: AGnes Rrrr

Fiiiiiint!! det är jätte kul att klia sig löst med lösnaglar!! :D<3

2009-06-12 @ 23:56:07
URL: http://myyday.blogspot.com
Postat av: Agyness

haha jaa verkligen :D <3

2009-06-13 @ 12:17:30
URL: http://tarzzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0