JOGGAT!!!

hejsan hoppsan, har varit ute o joggat igen idag. tjoho, jag lycas!! jag joggade igår oxå. det ärfaktiskt ganska skönt :D. sen när man kommer hem känner man sig bra oxå. heheh. 
jag har funderat lite när det gäller skolan. jag ska nog anstränga mig lite mer i 8an. faktiskt. typ ta bättre anteckningar o sånt. och så ska jag ansträng mig mer på gympan. 110% lixom. hhehe. inte larva mig så mkt, jag vill få bra betyg. faktiskt. och jag ska plugga bra till varje prov. nu får jag nog sluta så jag inte tar i för mkt, men aja, jag ska försöka iaf xD

puss o kram//Agnes<3



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Svar: 299 tror jag!

2009-06-30 @ 07:44:48
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ok.Bra Agnes. Du ska jobba mer i skolan. Låter inte helt fel. Men nu har du faktiskt sommarlov och får göra precis som du vill - larva dig med jympan också... Passa på att bara vara ledig också!Det jag känner igen i det du skriver: att ta bättre anteckningar. Så tänker jag också varje gång jag gör en intervju med någon. Bra anteckningar gör liksom halva jobbet. Ska tänka på det!

2009-06-30 @ 08:34:15
URL: http://tarzzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0