if you seek Amy

Heheh, ni vet väl hemligheten om "if you seek Amy"?. det som britney spears sjunger i sin låt. alla vet typ men för er som inte vet så kan jag berätta. om man utalar "if you seek amy" så låter det som F U C K me, men engelkt utal på bokstäverna. komplicerat jag vet, men det är meningen med låten... 
IDAG har jag haft svenska o idrott. jag är klar med min novell vi skriver på svenskan *oerhört stolt*. hörde ni det? jag är         K L A R! underbart.
jag har börjat lyssna på britney spears på senare tid, bra faktiskt. jag gillar hennes röst, typ lite datagjord, det låter kul. 

jag orkar inte skriva mkt isag, och inte ladda upp bilder, hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!! cya, puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0