i want candy

shaa, har legat i parken utanför mig o läst i typ två och en halv timme, jag brukar inte gilla det men idag var det bara skönt. har nu läst klart "tillsammans är an mindre ensam". skitbraaaaaa!!! :D jag tyckte inte så mkt om den i början men sen när dom hade flyttat ihop tog den fart! tycker att hon som spelar camille i filmen, kommer inte ihåg vad hon heter :S, passar skitbra som rollen (inget taskigt!!) !! mager, kort hår och allmänt ömtålig. lite som att hon kan gå av.

jag blir så arg på att man inte kan premumerera på min blogg på bloglovin!! :@ det är ju så man får regelbundna besökare. och det skulle vara väldigt kul om jag fick lite fler... hmpf, jaja det kanske fixar sig nån gång...

puss o kram//Agnes<3


haha gammal bild på mig o klara, hon dödar mig nog om hon ser den. hehe, tur at hon inte är i stan då xD

Kommentarer
Postat av: Jennifer Nilsson

Åh, vad kul att du vill vara med :D Jadå, det är ingen fara, bara du skickar in innan söndagen 27 juni så :)

2009-06-22 @ 19:20:14
URL: http://jennifni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0