GRÖNAN; ÅKT INSANE

HEj ALLESAMMANS!!!!!!!! jag har åkt INSANE, fan va c00l jag är. hehe, den var ganska rolig :D. vet ni? i år är första året jag har haft kul på gröna lund. eller i alla fall roligast. förut har jag typ alltid varit feg. hehe väldigt feg. iljas o emil fick mig att åka katapulten TRE GÅNGER. herregud, den var fan läskig. när man typ skjuts upp och känner att man för några sekuner svävar i luften o sen åker ner med en jävla fart, då skrek jag.
på typ alla dom här bilderna dom tar såg jag helt drogad ut, haha fett synd. iljas vågade inte åka insane, FEGIS!!! :P hahahahaha nike var så kort att killen som jobbade där fick lyfta upp hene i den där selen som man satt i, mwahahaa.

nike vann en sån där stor choklad!!! :O men nike är ju så generös, det är inte sant, hon gav typ bort hela för hon har godisförbud. herregud. älskade nike. hon vann skitmkt, men hon hade med mktmktmktmktmtk pengar, :O , 1200 tror jag

hon gjorde slut på allt.... -.- hhahha hon är RIK!!! :O jaja ska gå nu, byebye allasammans, hoppas ni får en bra framtid, pusso kram// er älskade vän Agnes Den Orädde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0