c00lt

vet ni? jag vet vem thåströms dotter är. hon går i min förra skola. eller gick, hon slutade 9an nu tror jag. det är c00lt. inte att hon slutar 9an. utan det att hon är thåströms dotter. 
det är så varmt ute. 
och vet ni? jag har ny pjamas. den är grön. och gul, och har vita ekorrar. jag älskar den.
och vet ni? jag ska börja köpa mer secondhand. för jag har inte mycket pengar. och jag vill ha roliga shorts. och klänningar.
och vet ni? jag älskar spotify och taylor momsen. hon har fina kläder.
och vet ni? jag orkar inte berätta mer.

puss o kram//Agnes<3

det underbara mönstret på min nya pjaamaaas :D me like<3

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: tack! ja jag tar bilderna själv! :)

och tack återigen! :D

2009-06-24 @ 22:58:49
URL: http://hjertahellstrom.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: det är mitt öga :)

2009-06-24 @ 23:15:44
URL: http://hjertahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0