Bästa lösnagel lim nån?

Sha, jag blir lite irriterad på att min naglar ramlar av hela tiden. assså lösnaglarna, hehe, inte mina riktiga.Nån som vet något bra och billigt lim som funkar?
just nu sitter jag i soffan och kollar på MTV, treligt värre. ska sen gå på bio men hilda, vet inte vad vi ska se men det blir nog nåt bra.hoppas inte hilda vill se "bakfyllan" eller vad den nu hette. den verkar skitdålig... men dom gör massa reklemo såntför att folk ändåska se den. skandal... vad finns det mer för filmer på bio? hmm...  vet faktiskt inte!! det var längesen jag var på bio.
hos pappa funkar inte mitt kylskåp tyvärr...haha fett synd, men jaja.jag bor mer hos min mamma än min pappa om ni inte har gissat det än. heheh. det blir enklare så, det är ganska jobbigt att flytta med alla saker o stuff, men glömmer alltid något. speciellt jag, hhehe :#, juste jag kommer ihåg i typ...femman.. då slarvade jag bort mina nycklar typ HEEELAAA TIIDEEN!!! det var 7kt jobbigt. men det fanns 3 platser man skulle leta på
1. Koridored utanför klassrummet på bänken.
2. I personalrummet.
3. I klassrummet

trevligt, och vet ni vaaad?? jag HITTADE ALLTID NYKLARNA IGEN!!! lycky meeeh.

Aja, ska dra nu så hejdå!puss o kram<3

Kommentarer
Postat av: Clara

Haha, det var så klockrent att du alltid hitta dem där! De kunde faktiskt ligga i fönstret eller sitta i låset också! <3

2009-06-16 @ 17:22:38
Postat av: Agyness

haha jaa juste! :D<3 men fett bra att jag hittade dom oxå xD

2009-06-16 @ 18:00:22
URL: http://tarzzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0