Avslutning i morgon, fatta!! :O

i morgon är det avslutning, herregud!! det har gått så fort! jag har trivts SKITBRA i södermalmsskolan det här året, hoppas nu bara att det fortsätter så ;P hehe, det kommer det nog göra. jag blir ju fan ÅTTA NU!!!!!!!!!!!!!! eller snart iaf.. :D fan va skoj!!!!!
nu lyssnar jag på Miss li, jag ÄLSKAr henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! omg, så trevligt. i det här blogginlägget kommer jag använda väldiiigt många !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, ledsen om det stör er men så är jag. jag är utropstecken. så det så. jag kommer typ glömma hur man gör när man skriver under sommarlovet ;D fett synd i sånna fall xP
ni kommer få bild på mig i morgon hur jag ser ut, har tänkt att locka håret, snyggt hoppas jag :] typ sånna här "docklockar", charmigt värre. jag  är SKITLEDSEN över att jag inte bloggar varje deg, men jag orkar helt enkelt inte. hehe. eller jag typ tånker hela tiden att jag ska göra det lite senare o till slut så hinnar jag intE...

PUSS O KRAM!!!!!!!! <3

COOLIIING!! :O


Kommentarer
Postat av: Angelika

Gå in på http://angemix.blogg.se/2009/june/tavling.html och var med i min nya Tävling. Du kan vinna fina örhängen.

2009-06-11 @ 22:39:47
URL: http://angemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0