Åker iväg nu

hwjsan hoppsan. jag åker iväg nu. kommer hem igen på torsdag och pker sen igen på fredag. kommer därför inte kunna skriva på nån vecka. tragiskt eller hur?? iljas kommer dö av l'ngtan att få läsa min blogg.
tågresan kommer nog bli ganska trevlig, mamma har tro det eller ej, köpt en 2 liters coca cola!!! :O oh my... och så har vi choklad med jordaubbar i och sån där skitgod skinka. mums filibabba. ni kanse inte tror det man jag kommer faktiakt klara mig utan datorn ganska länge. wow!!
 
ha det jätte bra allisammans

puss o kram//Agnes<3

Kommentarer
Postat av: iljas

jag dör -.-

2009-07-02 @ 02:48:44
Postat av: iljas

hehe lite konstigt att kommentera mitt inatten men jag har inge bättre för mig :$

2009-07-02 @ 02:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0