Uttorkning

hello, jag misstänker att jag kanske drabbades av nån lätt uttorkning. har typ nästan alla symptonen:

  • Trötthet(är skittrött, sov typ till 13.00!!! och då fick jag tvinga mig upp)
  • Förvirring
  • Huvudvärk
  • Yrsel
  • Illamående
  • Snabb svag puls och snabb ytlig andning
  • Svettning med blek hud
  • Dålig aptit
  • Lågt blodtryck
  • Torr hud med klåda
  • Muntorrhet
läskigt, jag måste dricka mer. 
har mest legat framför tvn idag, är såå trööööööött. men nu är jag typ pigg. fan, jag vill somna tidigt ikväll. vore så skönt att typ vakna av sig själv i morgon.
jag typ älskar alla låtar från marie antoinette :D 


Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

Hejhej :)



Vlken fiin blogg du har :)<3



Kraam :)

2009-07-31 @ 22:16:33
URL: http://lillaajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0