snart frankrike, sen skola

hello allihopa för förlåt för dålig uppdatering. bloggandet känns inte lika kul längre, mer som något jag måste göra. det är inte bra, jag vill lixom inte göra en till bloggpaus. trist. jag får väl kämpa på och snart komer kanske skrivarglöden fram igen. skoaln kanske lockar fram ny blogg kraft. typ. nåt sånt. 
00.02
jag vet inte vad jag ska skriva. det känns helt trist och rent ut sagt tråkigt att skriva om vad man gjort under dagen. vem fan är intresserad av det kan man fråga sig... kanske är folk det men jag tkr att det kan vara lite trist, iaf att skriva om. om det inte är något aldeles speciellt. 
00.04
måste nog göra klart designen snart. 
00.05
igår var en lite tragisk kväll. jag var på gråtit humör så jag satt typ och chattade med iljas och grät över kentsånger. kändes väldigt konstnärligt. duett av kent har ett läskigt intro, det blev jag rädd av så då grät jag, sen kom resten och det var så fint så då grät jag lite till. 
00.07
på tisdag åker jag till frankrike, kommer kunna blogga där oxå. tur, annars skulle jag nog glömma bort det har bloggandet helt. plötsligt vakna en morgon och komma på att jag inte bloggat på ett halvår, minst. det vill vi väl inte? 
00.09

ska nog sova lite, n´snart iaf. godnatt alla puss o kram//Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komma ihåg ditt fina namn och blogg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0